Масштаб шрифту

Кольорова схема

Зображення

Інтервал між буквами

Результати
Інженерного тижня 2020

9-го листопада ми провели презентацію проєкту, щоб показати, яким захопливим може бути цей Тиждень в кожній з шкіл, а також відкрили реєстрацію для вчителів. Ми свідомо відмовилися від конкурсного відбору, адже віримо — єдине, що може знадобитися вчителю, щоб у нього все вийшло, це — бажання.

«Зробити власноруч інженерну конструкцію і побачити її в дії — найкращий мотив для розвитку творчості учнів та реалізація їхнього інженерного потенціалу.
За невеликий час діти зрозуміли, що математика, фізика та хімія — не сухі науки, а захопливий, дивовижний, незвіданий світ.
»

Людмила Куркуріна, директорка
Чорноземненська ЗОШ

Загалом, ми отримали 751 заявку на участь у проєкті від державних, приватних та альтернативних шкіл, центрів дитячої та юнацької творчості і декількох факультетів педагогічної освіти.

«Інженерний тиждень» стартував 13 січня в перший навчальний день після зимових канікул. Таким чином ми започаткували нову традицію — розпочинати другий семестр з мейкерства та винахідництва.

«Враження тільки позитивні. Це те, що потрібно для активізації пізнавальної активності учнів після канікул.»

Вікторія Шепелєва, вчителька інформатики
Гімназія «Прем’єр»

До того ж, його початок майже збігся з днем народження Сергія Корольова — одного з найвідоміших у світі українських інженерів. А завершення припало на Всесвітній день дітей-винахідників (17 січня), історії яких, сподіваємося, надихнули частину учнів на роботу над власними проєктами.

«...Приклад видатного конструктора надихав на виконання інженерних завдань та подолання науково-технічних челенджів. Щодня в наших мейкерських та дослідницьких лабораторіях відбувалися вирішення інженерних й експериментальних задач, проводилися видовищні експерименти, де діти самі намагалися пояснити, чому так відбувається, не тільки слідкували за ходом експериментів, а повністю занурювалися у процеси, під час яких наука набуває практичного застосування. Цікаво було спостерігати як учні по-різному підходили до виконання завдань: вимірювали, дискутували, доводили як краще і швидше зробити й отримували дивовижні результати!»

Наталія Яременко, методистка
Ніжинська станція юних техніків

136329 учнів спробували себе в ролі інженерів

4774 вчителя взяли участь в організації Тижня

751 школа провела Тиждень у себе

У 40% шкіл взяли участь в «Інженерному тижні» 70 і більше відсотків учнів.

На 100% в процес включилися 15% навчальних закладів. Від 15-ти учнів в Бердичівській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті, до 1532-х у гімназії №23 Вінницької міської ради. У цій же гімназії учням допомагала майструвати та досліджувати найбільша кількість вчителів — 99.

Загалом, у 29% шкіл до організації «Інженерного тижня» долучилися 10 і більше педагогів. У багатьох школах осторонь не залишилися і вчителі гуманітарних предметів.

«На уроках української учні писали диктанти та есе про винахідників й винаходи, дізнавалися нове про професію інженера; на уроках англійської та німецької мов створювали презентації про винаходи, що були зроблені в цих країнах.»

Ірина Карпенко, директорка
Конотопська спеціалізована школа №3

60%

вчителів планують використовувати завдання,

розроблені нами та аналогічні, в щоденній роботі впродовж усього року, як навчальні моделі під час проведення уроків, основу розважальних активностей на перервах та вправи для тренування навичок командної роботи.

Значна кількість шкіл планує змінити формат проведення предметних тижнів, наукових конференцій та інших планових заходів на більш практичний.

99,1%

шкіл планує взяти участь в «Інженерному тижні» наступного року

І хоч це й свідчить про успішний старт проєкту, та більш цінним для нас є те, що він дав поштовх вчителям до самостійної поступової трансформації навчального процесу загалом.

У більшості шкіл вчителі та учні не обмежилися рамками «Тижня», а перетворили його на «двотиждень» та навіть місяць, відкоригувавши розклад і звичні плани проведення уроків.

«Більшість учнів не хоче повертатися до звичайних уроків. Протягом наступного за „Інженерним“ тижня, учні продовжували приносити самостійно виконані вдома роботи. Районному методичному кабінету було запропоновано і прийнято рішення замість районної науково-практичної конференції з фізики в березні 2020 року (вже третьої за рахунком) провести районний захід Vivat engineering!»

Анна Пахомова, вчителька фізики
Нікольська ЗОШ №1 ім. А. Д. Якименка

Усі завдання, які було запропоновано вчителям, можна поділити на три типи, в залежності від навичок, які вони тренують.

Всі вони також відтворюють дії, які є частиною Engineering Design Process.

Загалом, ми запропонували на вибір вчителів:

Основою «Інженерного тижня» стала віра нашої команди в те, що:

Підписка на розсилку

Адресу успішно додано до бази розсилки.

Обіцяємо писати вам тільки у разі, якщо у нас буде важлива або корисна для вас інформація (наприклад, про відкриття реєстрації для шкіл, нових завданнях або конкурсах).

Реєстрація для участі в Інженерному тижні 2021

Провести Інженерний тиждень надзвичайно просто, адже єдине, що вам знадобиться, — це бажання.

Зареєструватися для участі в проєкті можуть вчителі математики, фізики, хімії, астрономії, інформатики, біології, екології, географії та початкової школи. А також учителі інших предметів, які використовують на своїх уроках STEM-підхід або лише цікавляться цим форматом і готові його спробувати.

Цього разу Інженерний тиждень стане інклюзивним. Більшість завдань буде адаптована для виконання їх учнями з особливими освітніми потребами. Також ми готуємо відповідні методичні рекомендації для учителів. Тож, якщо у вашому класі навчаються такі учні, — сміливо реєструйтесь.

Ми будемо раді, якщо ваше бажання підтримають і ваші колеги та адміністрація, і до проведення Тижня буде залучено всіх учнів вашого навчального закладу. Проте якщо цього не станеться, ви зможете провести його в межах свого предмету, навіть для одного класу.

Ми запропонуємо вам декілька варіантів інтеграції активностей Тижня у ваш розклад. Ви зможете скористатися одним з них або розробити власний план та графік. Ми розуміємо, що деякі школи, можливо, будуть працювати дистанційно, тож готуємо також сценарій і для дистанційного проведення Тижня. Не хвилюйтеся, за будь-яких умов ваші учні зможуть відчути себе інженерами та дослідниками й отримати задоволення від участі в Тижні.

Важливі моменти та дати:

  • Офіційний старт Тижня відбувся 25 січня, але зважаючи на ситуацію з ковід, ми вирішили суттєво не обмежувати школи в часі проведення. Тому ви можете провести Інженерний Тиждень в будь-які зручні для вас дати до кінця лютого.

Інформація про навчальний заклад

індекс, область, населений пункт, вулиця, номер будівлі

Представник/ця навчального закладу

Чи проводили ви Інженерний тиждень в січні-лютому 2020-го року?

Чи навчаються у вашому класі (школі) учні з особливими освітніми потребами?

Чи готові ви підключити цих учнів до активної участі в Інженерному тижні?

Ваша заявка на участь в Тижні принята.

Дякуємо, що виявили бажання приєднатися до нашої спільноти і провести Інженерний тиждень в своєму навчальному закладі. На протязі доби, на електронну пошту, яку ви вказали при реєстрації, прийде лист з доступом до навчальних та методичних матеріалів.
На зв'язку.

Повернутись на головну сторінку сайту

Запропонувати інженера (винахідника)

Персональні дані

Вкажи, будь ласка, місто чи село й обов’язково область
Вкажи, будь ласка, місто чи село й обов’язково область

Дані про винахідника або інженера

Як звати вибраного тобою українського інженера чи винахідника
Де пройшла більша частина його/її життя? Можливо йому/їй довелося емігрувати/іммігрувати, якщо так, укажи це
Який привернув твою увагу. Якщо ним/нею було винайдено багато речей, вибери одну річ, яка вразила тебе найбільше

Розкажи, як було винайдено цю річ, якщо маєш про це інформацію

Не копіюй Вікіпедію, опиши це своїми словами, так, щоб і іншим захотілося дізнатися про винахід більше

Чому ти вважаєш, що розповідь саме про його/її винахід має потрапити до книги?

Опиши, що саме тебе вразило. Умови, за яких велася робота над ним, сміливість ідеї, кількість спроб і помилок, які передували успіху, як цей винахід змінив тогочасне життя або щось інше.

Додай усе, що вважаєш за потрібне, щоб доповнити історію

Контакти

Вкажи адресу своєї електронної пошти. Якщо готуєш роботу у співавторстві, то вкажи обидві адреси (через кому)
Вкажи свій номер телефону, щоб ми могли оперативно з тобою зв’язатися

Ваша заявка на участь в конкурсі принята.

Дякуємо, що виявили бажання приєднатися до нашої спільноти і разом з нами створити книгу про Наших інженерів і винхідників. 22 березня журі конкурсу оголосить імена учнів-переможців та перелік людей, чиї історії ляжуть в основу книги. Інформація з результатами конкурсу прийде вам на електронну пошту, яку ви вказали при реєстрації.
На зв'язку.

Повернутись на головну сторінку сайту